Mark Zuckerberg parashikon një të ardhme të re virtuale/realiteti të shtuar (metaverse) për Facebook, por tani për tani, ai është i detyruar të zbresë me këmbë në realitet. Siç njoftoi kompania mëmë Meta e rrjetit social më të madh në botë, në tremujorin e tretë të 2022-shit regjistroi një rënie të re të të ardhurave dhe fitimit, gjë që pati një ndikim shumë negativ në bursën amerikane, ku aksionet e saj ranë pothuajse 20%.
Nga ana tjetër, u bë e ditur se gjithsej 3.71 miliardë njerëz ishin aktivë çdo muaj në të paktën njërën nga tre platformat e saj (Facebook, Instagram, WhatsApp). Përdoruesit aktivë ditorë të Facebook në mbarë botën arritën në 1.98 miliardë. Përdoruesit aktivë mujorë të Facebook arritën në 2.96 miliardë (2% më shumë krahasuar me tremujorin korrespondues të 2021), Instagram rreth 2 miliardë, ndërsa WhatsApp i kaloi 2 miliardë. Totali i përdoruesve unik mujor në “familjen” e platformave të tij (një përdorues në më shumë se një platformë llogaritet një herë) tani numëron 3.71 miliardë.
Megjithëse Facebook nuk po shton më përdorues të rinj në Evropë apo SHBA, ai vazhdon të rritet në pjesë të tjera të botës. Por disa investitorë duken mjaft të shqetësuar se kompania ka humbur rrugën.
Në periudhën qershor-shtator të këtij viti, Meta pati një rënie prej 4% të të ardhurave nga një vit më parë në 27.7 miliardë dollarë, ndërkohë që fitimet e saj u ulën me më pak se gjysmën në krahasim me tremujorin e tretë të vitit të kaluar (4.4 miliardë dollarë nga 9.19 miliardë dollarë). Ishte tremujori i katërt radhazi me rënie të fitimeve të korporatave. Rënia është kryesisht për shkak se, mes pasigurisë ekonomike dhe një recesioni të afërt, bizneset po shkurtojnë shpenzimet për reklamat në internet dhe reklamat e tjera, gjë që po dëmton të ardhurat e Metës. Në të njëjtën kohë, konkurrenca nga kompani të tilla si Tik-Tok po rritet.
Zuckerberg pranoi se kompania e tij përballet me “sfida afatshkurtra”, por theksoi përqendrimin e saj për t’u bërë më efikase, duke lënë të kuptohet për shkurtimet e stafit, pasi ai tha se ka të ngjarë të jetë “një organizatë më e vogël” në 2023 (nga 17,000 punonjës në fund të 2016, tejkaloi 87,000 në fund të vitit 2021).
Ai tha me optimizëm se “ata që kanë durim dhe investojnë tek ne do të shpërblehen në fund”. Pavarësisht humbjeve gjithnjë në rritje (3.7 miliardë dollarë në tremujorin e tretë të këtij viti) në Reality Labs, njësia ndihmëse e ngarkuar me zbatimin e tranzicionit të Facebook në metaverse, përmes investimeve prej rreth 10 miliardë dollarë në vit, Zuckerberg siguroi se “Unë kuptoj shumë njerëz mund të mos pajtohem me këtë investim, por mendoj se do të dalë diçka shumë e rëndësishme. Ne po bëjmë punë historike. Njerëzit do ta shohin atë pas dekadash dhe do të flasin për rëndësinë e asaj që po bëhet tani.”
Besimi i investitorëve filloi të minohej kur kompania zbuloi në shkurt të këtij viti se kishte humbur përdoruesit e përditshëm për herë të parë, ndërsa në korrik gjithashtu raportoi për herë të parë një rënie prej gati 1% në të ardhurat e saj tremujore. Aksionet e saj tani po tregtohen rreth 60% më të ulëta se në fillim të vitit 2022, një goditje e madhe për vlerën e saj të tregut, sipas BBC dhe Reuters.